5 van 5 sterren
Klanten hebben 675 beoordelingen gegeven aan Miss Appril
 
Vind je match direct: 
 

Ruigrok NetPanel

Hét Amsterdamse marktonderzoeksbureau met ruim 25 jaar ervaring in kwalitatief en kwantitatief onderzoek

Wij zijn Ruigrok NetPanel. Wij helpen je om je app te verbeteren en groeien, door je doelgroep aan het woord te laten en een stem te geven binnen jouw organisatie. Met maatwerk onderzoek, workshops en advies werken we samen met onze opdrachtgevers aan klantgerichte communicatie, producten en dienstverlening. Wij zetten graag ons #oogvoordeklant in om bij te dragen aan het succes van onze klanten.

UX-onderzoek in het kort
Met User Experience-onderzoek breng je de behoeften van je gebruikers in kaart met het doel je website of app daar optimaal op te laten aansluiten. Want hoe mooi of flitsend een website of app ook is, als je er niet mee voorziet in behoeften van je gebruikers brengt het niets. Via single
interviews kun je heel effectief een combinatie inzetten van observeren – hoe gebruikt iemand de website of de app? – en bevragen – hoe vindt men het gebruik zelf gaan? Dat kan ook heel goed online, weten wij uit ervaring.

Voordeel van online UX-onderzoek
Het voordeel van online UX-onderzoek is dat je ook moeilijk te bereiken doelgroepen kunt uitnodigen. Of het nu gaat om mensen verspreid door het binnen- of buitenland, of juist die drukbezette professional. Een ander voordeel is dat de deelnemers vanuit hun thuissetting, heel
comfortabel, aan het onderzoek mee kunnen doen. We kruipen als het ware bij iemand de woonkamer in. Online UX-onderzoek in de praktijk

Nieuwsgierig hoe zoiets in de praktijk gebeurt? Bekijk dan dit filmpje!

Als we online UX-onderzoek doen, houden we een-op-een interviews via onze online onderzoekstool. Zo leren we meer over de individuele behoeften en motivaties, waardoor we ook het gedrag in de

app of op de website beter kunnen begrijpen. Tijdens de observatie delen we het computerscherm en geven we de muis over aan de deelnemer. Zo zien we niet alleen de deelnemer zelf, maar we zien ook wát de deelnemer op het beeldscherm ziet en doet. De deelnemers voeren de taakopdrachten uit, wij observeren het gedrag en wanneer nodig vragen wij door. Het interview sluiten we af met een evaluatie. De opdrachtgever kan op verschillende manieren met eigen ogen meekijken met wat er aan de andere kant van het beeldscherm gebeurt, zowel live als achteraf.

Meer weten?
Wil je eens verder praten over wat online UX-onderzoek voor jouw organisatie kan betekenen, neem dan contact op met;

Jesca Dembinski
tel 020 7820 420
LinkedIn: https://www.linkedin.com/in/jescadembinski/

Ruigrok NetPanel
Silodam 1a
1013 AL Amsterdam
020 – 7820 420